
Fitxa tècnica
Excursió a peu de dificultat mitjana que transcorre per corriols i pistes del parc. L’itinerari és senyalitzat com a sender local (blanc sobre verd).
És aconsellable portar aigua. Uns prismàtics ens permetran observar millor la fauna i gaudir de les bones panoràmiques. No llenceu deixalles ni arrenqueu cap mena de planta i procureu no destorbar la fauna.
El punt d’inici és la zona esportiva de Tiana que es troba a uns 500 m dels casc urbà, sobre la carretera BV-5008, que és la carretera que connecta Tiana amb la carretera de Badalona a Mollet o B-500. També s’hi pot accedir des de la mateixa B-500 venint de Badalona o Sant Fost de Campsentelles.
Itinerari
Aquesta etapa pertany al SL®-C 145 LA VALL DE MONTALEGRE
Connexions amb: GR® 92 Etapa 17 / SL®-C 146 DE LA FONT DE L’ALBA A LA CONRERIA / SL®-C 150 DE LA CONRERIA AL TURÓ DE LES MALESES / SL®-C 95 De Tiana al turó d’en Galceran

GR® 92 Etapa 17 Entre Coll de Font de Cera i Montcada
Barcelonès, Maresme, Vallès Occidental

SL®-C 146 DE LA FONT DE L’ALBA A LA CONRERIA Entre Tiana i La Conreria
Maresme

SL®-C 150 DE LA CONRERIA AL TURÓ DE LES MALESES Entre La Conreria (Tiana) i Turó de les Maleses
Maresme
